21 Kasım 2010 Pazar

Atılan Olta: Sus Payı


Sadece evliliklerde değil kimi ilişkilerde de şahit olduğum lakin arka planını bildiğimden karşımdaki hatuna da kıkır kıkır güldüğüm bir durumdur: Sus Payı...


Şu diyaloglar çok aşina gelir ya insana:


- Yemeğe çıkalım, biz konuştuk falancalarla haberleştik, anlaştık. (sana sormaya gerek yok yani)

- Tabi gideriz.

-Ay napıyorsun, ben alışverişteyim, davet için elbise gördüm bak şimdi şu renk, ya markasıda güzel, pahalı ama gerçekten hoş duruyor. (bıdı bıdı bıdı nerdeyse tarihçesinden anlatacak kumaşı)
- Al tamam.


- Canım, şuraya gidelim tatile, bak filancalarla yaptık ama planı ya yaaa yaaa.

- "Tamam tabi gidelim.

-Alo, ben şu çantayı beğendim hemde taksit yapıyor, ona bölüyor, alıyorum. (alayım mı da değil yalnız altını çizerim!)

- Tamam al.


- Aaaa olmaz otuz çift ayakkabım var ama bu düğüne gidiyorsak yine de yeni almalıyım, saçmala hem bir önceki davettekini mi giyeceğim ben( ulen haspam boyun kısalır sanki giysen!)

- A tabi hemen gidip alalım.


Filan falan...Uzar gider bu liste...


Hatun da keyifli keyifli kahvesini yudumlarke salınır arkadaşlarına:

"Benim her istediğimi yapıyor, para harcıyor, yani işte ne kadar değerliyim ben."


Aynı anda adam arkadaşlarına dert yanar:


- Ulan, yeter ki sussun, o çenesini çekemem. Ne istiyorsa alsın, sussun ve beni rahat bıraksın bari."


Ya zaten değer vermek illa para ve paranın getirisine endeksli bir şeyse, vay haline o değerin de ilişkinin de...


Sus payı'nı matah bir şey sana kadınlara: "On fırın ekmek yemeniz gerekir akıllanmak adına."


Sus payı'nı kullanan adamlara: "Madem sussun istiyorsun, o zaman ayrı yollara lütfen."


Sus-mayalım biz iyisi mi daha çok konuşalım...:)


BURCU AŞÇI

KASIM 2010

ISTANBUL

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yine alkışlıyorum ve bayıldım, bence siz kadın-erkek ilişkilerinde çok hoş noktalara değinip yazıyorsunuz. bennu.