21 Kasım 2010 Pazar

Rahatsız-lık???


Yazdığım yazılardan rahatsız olan bir iki okuyucu varmış...Yani, şimdik ne diyeyim ben size? Ama buyrun bir şeyler diyeyim tabi ki...

Birincisi, ikinizde bayansınız ve "yaşamın kıyısından" bölümünde yazdığım kimi yazılardan muzdaripsiniz anladığım kadarıyla...

Hangisini ele alalım? "Erkek Neylesin?", "Sus Payı" veya " Mutluluk Oyunu" ya da diğerleri...

Ki, dikkatli bakarsanız benim "aşk"ı yücelttiğim, özlemi anlattığım gayet lirik yazılarda var orada...

Fakat, siz bu diğer saydıklarıma takılı kaldıysanız, üzgünüm, ama şu atasözü durumu özetler: Yarası olan gocunur...

Sonuçta, ben kendi gözlemlerimden yola çıkıp, hatta "tiye alıp" ilişkileri yazıyorum. Üstelik bir kadın olmama rağmen, kadınları daha çok eleştiriyorum, lakin kendim hiç gocunmuyorum.

Sizin yaptığınız şuna benzer: Örneğin, bir blog yazarı arkadaşım "renkli gözlü kadınlar da çok müstehzi ve çetrefilli oluyor"diye yazmış olsun. Eee, ben de renkli gözlüyüm, ne yapayım, gidip o blog yazarına "aaa hiç de ben çetrefilli biri değilim." diyerek gereksiz ve kendimi iğneleyici bir konuşmaya mı gireyim?

Son olarak...Burası bir site, ayıptır söylemesi "benim" sitem...Kim yazıyor? Ben yazıyorum. Peki ne hakkında yazıyorum? Canım ne isterse...Okumak zorunda mısınız? Hayır...

O halde kolayı var...Es geçiniz bu siteyi lütfen...


Siz sağ ben selamet kalalım...


BURCU AŞÇI

KASIM 2010

ISTANBUL.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yani çok haklısınız, sonuçta insanlar istediği konuda yazar, ve binlerce insan neler yazıyor, o zaman her birine kafayı takarlarsa halleri nice olur. kanımca yazılarınızdan ziyade kafayı size takmış olabilirler ki bu bile kişilik sorunudur. Biz yeni yazılar bekliyoruz, siz daha çok yazın:) Alize.

Adsız dedi ki...

Cumartesi geceleri Habertürk'te Tarihin Arka Odası'nı izliyor musunuz? Ya da Fatih Altaylı'nın programlarını? İkisi de seyirciye kızdığında "İzlemeyin efendim, gidin diğer kanallara..." diyorlar.

Sizin tepkiniz de biraz onlarınkine benzemiş Burcu hanım. Doğru bir tepki olmuş.

Devam edin lütfen. Kolay gelsin.

Burcu Aşçı dedi ki...

evet arada bir izliyorum, yani hakılıar, sonuçta gerek program gerek kitap gerek blog olsun insanın seçimi, rahatsızsan değiştirsin, bu arada teşekkürler...