10 Aralık 2011 Cumartesi

Erkek Yalanları


Evli erkeğin yakalandığında yalanı:

- Valla canım ben istemedim o bana takıldı, o kadar da dedim bak peşimi bırakmıyor...

Gerçek: He tabi, hatta ellerinden bağlayıp tecavüz de etti kadın size:) Ya da ilişki bazındaysa, sanki tabanca dayadı, mazallah canınız tehlikede kaldı...Yahu buna inanan biri var mıdır acaba?:)))

Yeni Nesil Sevgilinin yakalandığında yalanı:

- Ya ne kıskançsın altı üstü iki muhabbet ettik, bak hiç modern değilsin valla kız arkadaşım olamaz mı?

Gerçek: Olur tabi ama gecenin üçünde mesaj atacak kadar değil. Ya da sizi x kişi bilmem ne barında sarmaş dolaş görecek kadar değil. Bu da modernlik panosu ardına saklanan genç erkek yalanı:)Ayrıca unutmayın, kadınların doğuştan radarları var, hissediyorlar!!!

İlişkinin İkinci Gününde Seviyorum Diyen Adam Yalanı:

- Aşkımmm, prensesim, börtüm böceğim, hadi ama haftasonu bir yerlere gidelim mi? Çok seviyorum seni...

Gerçek: Oha noluyoruz yani, dün gördün bugün aşkın oldum...Dikkat edin bayanlar bu hızla başlayanların "elde ettikten" sonra büyük yalanı oluverirsiniz. Hem çok börtü böcek muhabbetindeki adam pek de inandırıcı gelmiyor...

İnternette Yakaladığınız Sevgilinizin Yalanı:

- Hmm bir merak ettim giriverdim, valla konuşmuyorum, filanca arkadaş yollamış site adresini.

Gerçek: Deneyimle sabittir arkadaşlar bu dediğim, hadi leyn...Bir meraktan girip on tane foto eklemişsen, mazallah merak etmesen nolcak acaba. Oldu, ben de bir merak edip başka şeyler yapsam, valla niyetim yoktu merak işte...:)

Gittiği Mekanları Saklayan Erkek Yalanı:
- Ya valla ufak bir detaydı, çağırdılar gittim, yoksa valla uyuyordum seni aradığımda...

Gerçek: Hahaha, yahu evdeyim diyen adamın birkaç gün sonra falanca saatte başka yerde fotsunu görüyorsunuz, ufak detay oluyor. Hey kadınlar, aynı şeyi biz yapsak nolur size, şöyle gecenin birinde barda kadehleri almışken fotolarımız çıksa, bizde o saate herife uyuduk desek...:)

Beyler, bence ayakta uyuyan sizsiniz...:)

Bu örnekler çoğaltılabilir de...

Fakat benim algılayamadığım bunlara inanan kadınlar.

Bakın, inanmayıp kaale almadan inanıyormuş yapmak ayrı bir şey..Bunu ben de sen de yapabiliriz...

Ama cidden inanmak, hmm işte orda "erkeğin gözünün içine sanki trenmiş gibi bakan" bayan sendromu ortaya çıkar:=)

Hey erkekler,
Bence erkek olmak, fazladan uzuv taşımak değildir...
Erkek olmak, yiğit olmaktır.
Onurunuzla doğruları konuşun, biz de ayakta alkışlayalım:)

BURCU AŞÇI
ARALIK 2011
ISTANBUL.

Hiç yorum yok: