18 Aralık 2011 Pazar

Exhibition: Ayla Dandin Kişisel Resim Sergisi

















Kış soğuğunun hakim olduğu bu pazar günü, kendimi yine Kadıköy'de dolanırken sergiye atıverdim. İyi de etmişim...

Ayla Hanım, 48 yaşından sonra resim yapmaya başlamış. Önce kursa gitmiş, daha sonra da eğitimine devam etmiş. Ve o kadar öğrenci arasından, diğerlerinin de tabiriyle "deli cesareti" tutmuş, peş peşe sergi açmaya başlamış. Bu onun yedinci kişisel sergisi...Eşiyle beraber Foça'ya taşınmış ve orada yaşayıp üretmeye başlamış...

Ayrıca tabloların fiyatları da o kadar uygun ki...25 ile 150 Tl arası değişiyor...Çünkü Ayla Hanım "sadece malzeme parasının çıkması yeterli, yeni tablolar için" diyor. Öyle çok büyük ressam havalarına hiç girmemiş...O kadar sade ve içten bir bayan ki...Belki resimlerinin insanlara çekici gelmesinin nedeni de bundan ibarettir...

Her şeyden öte, nerdeyse elli yaşında resme başlamak ve kişisel sergi açmak, gerçekten de ayakta alkışlanmayı hak ediyor...

Kendisine başarılar ve bol resimli günler diliyorum...

Yer: Barış Manço Kültür Merkezi

BURCU AŞÇI
ARALIK 2011

ISTANBUL
.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

burcu aşcı bu resimleri ve bu yazıyı yıllar sonra arkadaşım buldu ve yayınladı beni çok duygulandırdın sana ne kadar teşekkür etsem azdır eline yüreğine sağlık zekamı zorluyorum ama hala hatırlayamadım bemni bağışla bir büyüğünü ne kadar mutlu ettin bilemessin ömrüne bereket başarıların daim olsun seni tebrik ederim selam ve sevgilerimi yolluyorum...