31 Ocak 2014 Cuma

Suskun İmgeler...



Yaklaşık üç aydır süren "suskunluğumun" nedeni, gerek tamamen değiştirdiğim iş sektörüm gerekse kitabım için geçirdiğim sancılardı.

Ancak, bu süreçte pek "suskun" kaldığım söylenemez.

Zira, kadim dostum Birsen'in dürtüklemesiyle Eylül ayında açtığımız facebook sayfasında hem bugüne dek biriktirdiğim dizeler hem de gün içinde, aklıma geldikçe karaladığım mısralarım ile "yazarak" sesleniyorum...Her zaman olduğu gibi...

"Suskun İmgeler" çoğunluk ile benim şiirlerim ve yazılarımdan oluşuyor gibi gözükse de, aslında ünlü şairlerin can alıcı satırlarından, Birsen'in lirik ve yalın incilerinden, Buse'nin tek satırlık yankılarından ve kimi vakit etnik bir müziğin geceye düşümünden yaşam buluyor.

Aramızda "3B" diye adlandırdığımız yönetici kadromuz var. İster 3 Bayan da diyebilirsiniz ister Burcu/ Birsen/ Buse karışımı "tria" da olabilir :)

Açıkçası, milyonlarca beğeni peşinde koşma derdimiz yok. Beni senelerdir yazılarımdan ve blogumdan tanıyanlar da bilir ki, beğeni rekoru gibi kaygılarım olmadı hiç. Sadece sanat'a ufak bir dokunuş bizimkisi...

Siz de şiir, müzik ya da sanattan haz alan şu "iflah olmaz" gruptansanız, facebook sayfasına göz atabilir, belki herhangi bir satırda yüreğinize tüy hafifliğinde an'ı dokundurabilirsiniz.

İşin özü, suskunluğum "Suskun İmgeler"de "sus" olmamdandı.

Burcu Aşçı
Ocak 2014
İstanbul


Hiç yorum yok: