26 Aralık 2016 Pazartesi

Kedi Anaları / Cat Moms

Geçen Cumartesi, kedisever analar olarak ilk buluşmamızı gerçekleştirdik. Nükhet'in buluşma fikrini ortaya atıp ardından efkara düşmesiyle, benim bir anda olaya dahil olup organizasyonu ele almam aynı güne denk gelir :)


Harıl harıl sokak arşınlayıp neresi bize uygundur diye düşünürken, döndüm dolandım dost mekana geldim tilki misali...Başar'ın Bar'bar İnanna adlı cafe pub'ında karar kıldıktan sonra 17 Aralık saat 15:00'i beklemeye geldi sıra. Resmen günler geçmek bilmedi zira bizler on beş gün önceden buluşma kararını almıştık. 

Evvela on beş kişi olan sayımız- her organizasyonda olacağı gibi- kimi aksaklık ve iptaller ile neredeyse yediye inmişti. Neyse ki son dakika golleri olarak uzuun yolları hastalığına rağmen tepip gelen cici analar oldu da bizler on bir kişi ile keyifli bir organizasyon geçirdik. Bira şişeleri şıngırdarken, kahkahalar eşliğinde patates kızartmalar mideye indirildi. 


Kedi sohbeti mi? Yok ayol, bakmayın adımızın kedi anaları oluşuna, bizler öyle yakın arkadaş olduk ki, ( aman kedoşlarımız duymasın) muhabbet kedi hariç heriey oluverdi. Hayat mücadelesinden tut gündemin siyasi olaylarına, kadın-erkek ilişkilerinden kariyer debelenmesine dek her alanda sohbetimiz oldu. Öyle ki, bir noktadan sonra ( e tabi biralardan da sonrası) birbirimize çocukluğumuzu, incinmişlik ve sevinçlerimizi anlatırken buluverdik kendimizi.




Çoğu anacık yollara düşmüşken, en sona ben, Nükhet, Meltem ve Ümran kalıverdik. Esas kahkaha tufanı o noktada koptu zira samimiyet sağlam zemindeydi artık :)


Gecenin finalini ise eşim Misak'ın karşı cafe'den bize katılıp, Ümran ile Meltem'i yolcu ederek Nükhet ile bizi Okkalı Kahve'ye götürmesi ile yaptık. Dibek, Adana Gar ve Kervansaray kahvelerimizi yudumlarken dedikodu ve sohbetin dibine vurduk. He bu arada ellerimizde telefon Nünü ile kedi anaları grubumuza yazmayı da ihmal etmiyorduk tabi :)


Şu hayatta '' iyi ki tanımışım'' dediğim nadir kadınlar ile dolu bu güzel grubumuz. En önemlisi ise sıfatların, siyasi görüşlerin, ırkın, dinin ve dilin ötesinde rengarenk bir uyum yakalamamız. Hani o çok özlediğimiz sosyalist dünyanın en minyatür hali işte burada, kedi analarında vuku buluyor. Bence, çok da güzel oluyor.

NOT: Bu arada, biz Kasım 15'te Rana önderliğinde yılbaşı çekilişi gerçekleştirmiştik. Ben, Pelin'e hediyesini yollamıştım. Benim hediyem de geçen hafta geldi hatta hemen kahve keyfimi de yaptım :)Gülüm arkadaşaımız hedefi onikiden vurmuş benim gibi kahsevere:) Tabi ki fincanlarım kedili çünkü çekiliş koşulumuz hediyelerin kedili olmasıydı. Mırnavlı mutlu bir yılda sevinç kahveleri yudumlamak kısmet olsun :)




BURCU AŞÇI GÖZOĞLU
ARALIK 2016
ISTANBUL 

Hiç yorum yok: