6 Ocak 2017 Cuma

Çekiliş : Kitapseverler Buraya


Merhaba,
Yeni yılın ilk çekilişiyle karşınızdayım :)

Kitap sevgimi bilen bilir ve dileğim pek çok insanın da kitaplar ile dolu bir hayatının olması...
Kimi vakit kitap fiyatlarından dem vurup okuma aralığımızı açtıkça açıyoruz ki inanın bir öğretmen olarak ben de bu durumdan bazen muzdarip olabiliyorum. ( maaşlarımız ve geçim derdi malumunuz)
Ancak, her şeye rağmen en büyük lüksüm kitaplarım ve daima kitapevlerini arşınlarım. 
Bir de belirtmek isterim ki, inanın yaza veya şairler çok da fazla kazanamıyorlar. Belli bir yüzde ile çalışıyorlar her kitap üzerinden. Biliyorum, çünkü iki sene önce ben de kitabı yayınlanan bir şairim.

Kadıköy ve Taksim'de dolanırken  sahaflarda da uygun fiyata çok hoş kitaplarla karşılaşıyorum ve hiç fırsatını kaçırmadan alıyorum.
Yıllar içinde o denli kitap biriktirdim ki şaka yapmıyorum çok rahat bir sahaf açarım :)

Ve bir gün aklıma geliverdi. Bunca kitap içinde, elbette vazgeçemediğim dünya klasiklerim ve başucu kitaplarım hariç, okuyup da bir daha geri dönmeyeceğim kitapları başka kitapseverler ile paylaşma kararı aldım. 

Yok, çekilişlerimde genelde hep gidip sıfırdan kitap alırım ya da kimi yayınevleri- sağ olsunlar- birkaç kitap yollayıp sponsor olurlar. Önceki yıllarda düzenlediğim çekilişlerde Elma ve Goa Yayınları bir iki kere sponsor olmuşlardı.

Bu senenin ilk çekilişinde, benim okuyup da pek beğendiğim iki kitabı sizlerle paylaşıyorum.
İlki, Ahmet Telli'nin Yangın Yılları adlı şiir kitabı. Bu, şiirsever okurlarıma içten bir armağanımdır :)

Diğeri ise 2006 yılında En İyi Kitap Ödülü'nü alan Alice Munro'nun kaleminden çıkma '' Kaçak ''
Heyecanı kaçmasın diye roman hakkında pek bir açıklama yapmayacağım. Size arka kapaktan 5alıntı vereyim:

'' Üç öykü Juliet adlı bir kadın üzerine, birinci öyküde Juliet bir kız okulunda öğretmenlikten yabanıl ve karşı konulmaz bir aşk oyununa kaçıyor; ikincide, bebeğiyle anne babasının evine geri dönüyor, ve sonuncusunda, dini bir tarikat tarafından beyninin yıkandığını düşündüğü kızı cevapsız ve derin bir sesszlikle ortadan kayboluyor. ''

Yeni yılda hep birlikte olmak dileğiyle...

Çekilişe katılma koşulları ise:
- Blog'un izleyicisi oluyorsunuz.
- Sağ üst tarafta yer alan Twitter adresinin takipçisi oluyorsunuz. Ve bu çekiliş postunu blog/ twitter/ instagram/ facebook gibi sosyal medyanızda paylaşıyorsunuz.
- Elbette bu post'un altına katıldığınıza dair yorum bırakıyorsunuz.

KARGO ÜCRETSİZDİR !
SON KATILIM : 30 OCAK 2017 

Burcu A. Gözoğlu
Ocak 2017
Istanbul 

36 yorum:

Esra Takım dedi ki...

çekilişinize katılıyorum :) Esra Takım olarak izleyicinizim, twitterda esratakim olarak takipçinizim çekilişinizi paylaştım https://twitter.com/esratakim/status/817472646153666560 herkese bol şanslar :)

Burcu Gözoğlu dedi ki...

hoşgeldiniz :)

Esra Takım dedi ki...

teşekkür ederim :)

cangz dedi ki...

Merhaba bloğunuzu cangz adıyla takip ediyorum.
Twitter da @inc_tanem adıyla takibe aldım be paylaştım
https://twitter.com/inc_tanem/status/817668848505733120
Emine Kılıç
emnklc@gmail.com

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Hosgeldiniz ;)

deeptone dedi ki...

merabaa bloguma hoşgeldiin. aramıza daaa. duyururum ben de çekilişini. çekilişlere katılmıyom ama desteklerim. bikaç gün önce yazdığım, blogger semti adlı yazımı okur musun ve o yazıdaki blogger gazetemize üye olur musun, bir de blogger semtine kayıt olur musun, olunca yazıların orada da yayınlancak ve daha çok kişi tanır seni tamam mııı. görüşürüz yineee. ben de tanıtayım seni daha çok arkadaş getireyim.

Kısaca Dodi dedi ki...

Ne kadar güzel bir blogunuz var 😊 iadeyi ziyarete geldim 😊 bende kitap delisiyim kitaplığım olmasına rağmen sığmıyor heryerde kitap var 😊 bol sans herkese 😊

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Selam aslinda 2009dan beri blog yazariyim ama son iki senedir evlilik,iş degisikligi ve ev taşima derken ihmal etmistim cok ozlemisim fark ettim :) hemen geliyorum bahsettigin yazina :) destegin icin cok sagol :)

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Ne iyi ettin hoşgeldin :) begenin icin tesekkurler ben de kitap delisiyim tutku resmen :)

deeptone dedi ki...

bak blogumda yanda face twit insta hesabım da var. orlarda da burdaki blogçular birlikteyiz. face varsa benim sayfama gel sonra da face blog gruplarımıza üye ol. yazıların orlarda da yayınlanır :)

blogger derneği
blog atlası
blog lu-yorum
blog/yayın paylaşımı
hüzün sarısı ile blog paylaşımları.

:)

deeptone dedi ki...

banner eklediysen o zaman bundan sonraki yazıların çıkar semtte. bak sen de, çıkmazsa söle semt yöneticisi, teo adlı arkadaşımız :) deep dedi dersin olmazsa :) blogger gazetemize hemen üye ol işte şimdi. kolay ki. yorum yaparsın. o gasteyi yöneten de hikaye kalpli kadın ilknur, konuşursun onunla işteee.

blog sözlük du bi bakayım, nasıl yapılıyordu :)

deeptone dedi ki...

beşinci mevsim. tamam okuycam yazcam blogumda :) ayrıca, hermann hesse en sevdiğim yazar. sidarta kaç defa okudum. bu hesse yüzünden yazmaya karar verdim yaa :)

deeptone dedi ki...

yalnizamaozgur@gmail.com

bu adrese mail atsana blog sözlükten nur arkadaşımız. o göndercek davetiye. senin blogunda mail adresini bulamamış.

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Aaa cok sevinirim sagol ;)

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Tamam not ettim :)

sessizkaldım dedi ki...

Merhaba Efendim Çekiliş varmış bizde dahil olalım dedik birde Ahmet Telli görünce daha çok sevindim :) Efendim G+1 de paylaştım Beyaz Yağmur Olarak :) Birde Facebookta Paylaştım Özlem F...ci ve son olarak Blogumda paylaştım :) Herkese Bol şanslar dilerim :) Sevgiler buda adresim :sessizkalmak@gmail.com :)

http://sessizkaldim.blogspot.com.tr/2017/01/duyuru-cekilis-3.html

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Hosgeldiniz ;)

Daha Mutlu Yaşam dedi ki...

Selammmmm.Çekilişe katılmayacağım ama takibe aldım sizi.Deep önermiş daha ne olsun :)

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Tesekkur ederim pek mutlu oldum :)

Mutlu Yaşam dedi ki...

Merhabaaa bende katılmıyorum ama takibe aldım hemen Deep ten gördüm sizi 😊😊

Esra Balgay dedi ki...

Bloğunuzu izlemeye başladım, malesef face ve twitter kullanmıyorum. Yeterli mi bilmiyorum ama benim için güzel oldu. Buradan Deep' de çok teşekkürler. :))))

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Blogu izlemeniz yeterli paylasiminiz da cook sag olun :)

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Aaa merhaba ben de geliyorum misafirlige hemen bi çay koyayim :)

Mustafa Alnıak dedi ki...

merhabalar. blogunuzu izlemeye aldım ve twitter hesabınızıda takip ettim. Çekilişide kendi twitter hesabımda paylaştım ; https://twitter.com/_MustafaAlniak_/status/818538875278786564
bu güzel çekilişe bende katılıyorum ^^

Twitter : @_MustafaAlniak_

Blog : www.mustafaalniak.net

Web : www.mustafaalniak.com

Hazal'ın Dünyası dedi ki...

Merhabalar. Deep in blogunda gördüm blogunuzu. Vee geldim hemen. Ben de yeni blog yazmaya başladım. Bana da bekliyorum sizi..:)

Mustafa Alnıak dedi ki...

https://twitter.com/_MustafaAlniak_/status/818538875278786564

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Merhaba ve hoşgeldiniz

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Hosgeldin hemen ziyarete geliyorum :)

Senden Benden Bizden dedi ki...

Merhaba :)
Ben de sizin blogunuzu ziyarete geldim ve bir şiir sever olarak özellikle çekişilinize katılmak istedim. :)
Google + ve twitter da paylaştım.

https://twitter.com/SndenBndenBzden/status/818770050257747968
https://plus.google.com/u/0/118358151228428887156

Sevgiler...

valar morghulis dedi ki...

Merhaba. :) Kitap yorumu zannedip geldim ama çekilişmiş. Özellikle konu şiir kitabı olunca özellikle katılmak istedim. Blogunuzu takibe aldım. https://twitter.com/ilknurrdogan twitter hesabım. Sizi takibe aldım ve postu paylaştım. Ayrıca Google + hesabımda da paylaştım. :) https://plus.google.com/u/0/+K%C4%B1san%C4%B1nG%C3%BCncesi

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Merhaba ve hoşgeldiniz :) yapacagim cekilislerde mutlaka bir şiir kitabi vermeyi dusunuyorum sevgiler :)

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Hosgeldiniz yasasin bir şiirsever :) tum cekilislere bir siir kitabi koymayi hedefledim bu sene :)

ACEMIDEMIRCI dedi ki...

Deep Tone'un tanıtımdan öğrendim sizi ve takip etmekteyim :)

Burcu Gözoğlu dedi ki...

Hosgeldiniz ben de iade-i ziyarette bulundum az önce :)

Ecem Demir dedi ki...

Merhaba bloğunuzu takipteyim,twitterda @kitapvecaysever adıyla takipteyim ve paylaştım:)

carolina g. ticala dedi ki...

great post!!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚